mandag 16. mai 2011

Nytt liv, til gamle krakker

Hadde tre gamle, slitte, stålrørskrakker stående. Liker disse krakkene god, for jeg synes de har et enkelt og fint design som lett lar seg stable. Snedige å ha som ekstra sitteplasser om vi skulle trenge det.
 Krakkene mine hadde røde trekk, som bar preg av å ha vært med noen år. Ikke hadde de like trekk heller, så jeg ville gi dem nytt liv, med nytt stoff.
Bestilte stoff, hos stoff og stil og det er et voksdukstoff jeg likte godt. Er veldig glad i sort, med prikker, så dette passet perfekt. :)



3 kommentarer:

  1. Det samme hadde jeg tenkt å gjøre men veldig usikker på om jeg får nytt stoff til å sitte pent :/

    SvarSlett
  2. Skrudde av plata først og da var det veldig greit å stifte på nytt stoff rundt.

    SvarSlett
  3. Hehe, ja det er visst veldig enkelt, men man skal lete lenge etter noen som er så klønete med håndarbeid som jeg er ;)

    SvarSlett