mandag 23. mai 2011

Bruktfunn




Var innom bruktbutikken i byen, for å levere ting vi ikke trenger lengre. Tanken var, at det skulle bli litt mindre å flytte med seg, nå når vi snart flytter. Det ble med tanken...  Litt flaut å si det, men jeg tror jeg hadde med meg  mer ut, enn jeg kom med. Mye fint da! Kanskje ikke akkurat slik det ser ut nå, men jeg har en plan! Kommer med flere bilder når jeg har fått satt planen ut i livet. :)

Fant mange lysestaker i messing og noen utrolig forseggjorte rammer i tre. Tror de kan være ganske gamle.

 Det står "made in Holland" bak på den ene av rammene, noen som vet hvor gamle de kan være? Tenkte male dem, må bare bestemme meg for hvilken farge det skal bli.

 Lysestakene skal få seg en runde med sprayboksen. Tror de blir hvite. Har forresten sett en slik femarmet lysestake, malt rød, i et blad og det var veldig fint! Må tenke litt på det. Kan jo fort male over, om det ikke blir fint.
Denne kurven skal få være slik den er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar