mandag 9. april 2012

Puter i fleng.




Jeg har sydd puter i påska. Mange puter!:)




Vi har en tv-krok i 1. etg. som trengte nye puter. Tidligere har det vært litt "hummer og kanari" med div. farger som ikke passet så veldig godt sammen. Etter å ha hengt et stoff fra Marimekko, på ramme over den ene sofaen, tenkte jeg det kunne bli fint med puter i matchende farger. Sydde rødt trekk på de store ryggputene, og div. andre farger på resten.Innerputene har jeg kjøpt på H&M det er dunputer à  50X90cm  og passe store og gode!
Har forresten bestilt enda flere av dem, for de er deilige å ha som ryggputer i senga, når man skal lese!


Resten av innerputene er også stort sett fra H&M. Liker godt ting som kan bestilles på nett!! ;)

Kan hende jeg ombestemmer meg utover våren, men akkurat nå synes jeg det er perfekt. :)




"sofaene" er forresten deler av vår gamle kontinentalseng. Kastet den tykke overmadrassen og satt da igjen med to rammemadrasser.  Kjøpte bein på jysk og ullstoff på stoff og stil. Var enkelt å skru på beina og stoffet stiftet jeg bare på. Enkelt og fungerer greit enda en stund.

Har sydd en del nye trekk til putene i sofaen vår oppe også, men det kommer en annen dag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar