søndag 22. mai 2011

Pakke fra Japan



Fikk pakke i posten i dag, helt fra Japan. Koselig pakke, utrolig fint pakket inn. Inni pakken var det varer jeg hadde bestilt, fra denne butikken: http://www.etsy.com/shop/washimatta

Bestilt den 16.mai, hjemme hos meg i dag, den 21. Det kaller jeg rask levering :)












Stoff og washi tape var det i pakken. Washi tape, er en type papirtape som finnes i utrolig mange farger og mønstre. Kjekt å ha på luringa, til diverse prosjekter!



Hadde også en pung, sydd i samme stoff, fra før. Den er også kjøpt på etsy, ikke fra japan, men fra en amerikansk dame som har butikk der inne. Hun lager nydelige ting i stoffer å bli glad av. Her er butikken hennes:
http://www.etsy.com/shop/simbiosisbyjulia  (Anbefales et besøk!)
Stoffet tenkte jeg sy pute av. Minner meg litt om svenskt tenn sitt stoff med elefanter.  Svensk tenn sitt, koster ca. 6-700kr pr. meteren og det blir litt vel mye. Fint dette også, så det duger i massevis :)


Svenskt tenn sitt stoff. Ser dere likheten? Kunne tenkt meg dette, men det blir nok "litt" for dyrt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar